mandag 9. november 2009



Siden jenta mi ikke er så gammel enda, så har ikke vi laget så mye mat selv. Vi er nybegynnere på området og derfor vil jeg gjerne ha litt hjelp fra dere. Jeg kjører derfor i gang en julekonkurranse!

Konkurransen varer ut året, og vinneren trekkes tilfeldig blant de innsendte forslagene. Slik deltar du:
1. Send meg din beste oppskrift, en artikkel om mat til barn, ernæring, et matbilde e.l. på mail - mattilbarn (alfakrøll) gmail.com
2. Skriv litt om denne bloggen og konkurransen i din blogg, bruk gjerne konkurranseheaderen
3. Bli følger av bloggen
4. Legg igjen en kommentar til dette innlegget.

Du må ikke gjøre alt, men om du gjør alt er sjansen større for at nettop du trekkes som vinner.

Premien er boken: barnemat! Sunt, godt og lettvindt fra nyfødt til fem år

Jeg kommer til å poste mange av oppskriftene, artiklene og bildene i bloggen. Det er ikke tillatt å sende inn oppskrifter, eller annet materiale skrevet av andre. Det må du som har skrevet artikkelen/oppskriften. Husk å ta med hvilken alder oppskriften passer for (f.eks. fra 6 mnd). Det er kun lov å sende inn bilde du har tatt selv. Når du sender meg et bilde, godtar du at det postes i denne bloggen, og brukes som illustrasjonsfoto her. Jeg skriver alltid hvem som har sendt inn oppskrift e.l. når denne ikke er min egen.

3 kommentarer:

  1. Skulle SÅ gjerne bidratt med han desverre NULL OPPSKRIFTER Å BIDRA MED :( Legger alikevel ut et innlegg om konkurransen din på bloggen imorra, har blitt følger og kommenterer dette innlegget :D

    SvarSlett
  2. Så inspirerende blogg :) Har ei på 4 mnd, så har ikke startet med fast føde enda, men sender deg noen oppskrifter og tips jeg har plukket opp på mail til deg :)

    Er følger av bloggen din, og skriver et innlegg på min blogg om konkurransen du har

    Gleder meg til å følge dere vidre

    SvarSlett
  3. 3. Er allerede følger
    4. Skriver kommentar:)


    Meeen når det er skrevet, så må jeg si at jeg synes det er en flotters blogg:) Brukte den senest i dag. Inspirerende å lage barnemat når man har denne å følge:)
    Og vi har jo begge juni-barn, så da er det enklere å henge med:=)

    SvarSlett